Borta bra men hemma bäst

image45Efter tre dagar på rikskonferensen i Göteborg är det skönt att komma hem till familjen igen. Det har varit intressant, lärorikt och mycket trevligt. Seminarierna var i huvudsak givande och Fredrik Reinfeldts tal lovade gott. Festen på fredagskvällen var toppen. Bra musik och trevliga människor. Några timmars sömn ytterligare hade inte skadat. Nåväl - ibland får man festa till det. Dessutom sov jag som ett barn på tåget hem. Det var tur det för när jag kom hem var det full fart på min underbara dotter.

Imorgon är det dags att ta sig an en ny spännande vecka. Då väntar bland annat kommunstyrelse, barn- och utbildningsnämnd och redovisning av Skolverkets inspektion av Solnas skolor. Om detta lär jag återkomma. Redan imorgon bitti är det dock dags för det mest spännande mötet. Då ska vi på dotterns första utvecklingssamtal på förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0