Istanbul nästa

image4Söndagen har gått åt till att förbereda seminarier och packa. Imorgon bär det av till Turkiet. Moderaterna har en stiftelse vars namn är Jarl Hjalmarson Stiftelsen. Dess syfte är att stödja utveckling, europeiskt samarbete och integration.  Sedan Jarl Hjalmarson Stiftelsen grundades 1994 har samarbeten skett i ett 30-tal länder. Utgångspunkten är frihet, demokrati och marknadsekonomi.
image3
Själv har jag tidigare haft förmånen att resa till Kroatien, Bosnien, Lettland och Ryssland. Denna gång arrangeras ett 3-dagars seminarium med AK-partiets ungdomsförbund. Arrangemanget kommer gå av stapeln i Istanbul. Där har jag inte varit förut. Det ska bli mycket spännande! Mina två seminariepass kommer handla om hur man arbetar fram ett partiprogram, hur man bildar en stabil majoritet och hur man kommunicerar budskap.

Förhoppningsvis kommer jag kunna uppdatera bloggen under min resa. Annars återkommer jag på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0